اینفوگرافیک: روند تکامل نوکیا از ۱۹۸۴ تا فردا
نوشته شده توسط : reza

منتقدان نوکیا را به خاطر عدم پذیرش تحولات بازار و عدم تغییر در سیاست‌های قبلی ملامت می‌کنند و مشخصا شرایط مالی امروز این کمپانی فنلاندی نیز نشان‌دهنده همین اشتباهات است. حال نوکیا، که ید طولایی در نوآوری در صنعت موبایل دارد، وارد یک بازی «همه‌ یا هیچ‌» شده است و البته در این بازی به شریک بزرگی چون مایکروسافت تکیه کرده است. آینده این کمپانی به چه صورت خواهد بود؟ نوکیا و مایکروسافت در این نبرد پیروز خواهند شد، یا باید غزل خداحافظی با نوکیا را بخوانند؟ با رویداد دیروز که در زومیت نیز پوشش زنده آن را داشتیم، گزینه دوم نامحتمل‌ به نظر می‌رسد!

نوکیا اولین تلفن همراه خود، Mobira Talkman را در سال ۱۹۸۴ معرفی نمود. این تلفن با وزن تقریبی ۵ کیلوگرم، در زمان خود محصولی انقلابی محسوب می‌شد. این کمپانی فنلاندی ۲۰ سال بعد در سال ۲۰۰۵ اولین گوشی‌های هوشمند چندرسانه‌ای خود را ارائه نمود و در سال ۲۰۱۱ سری لومیا، اولین گوشی‌های ویندوز فون این کمپانی پا به عرصه وجود گذاشتند.

در پایین می‌توانید یک اینفوگرافیک نسبتا کامل از روند تکامل کمپانی نوکیا را مشاهده نمایید. با کلیک روی آن می‌توانید تصویر بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر این اینفوگرافیک را مشاهده نمایید.

Nokia-infographic-png8


داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: عکس ، مطلب و ... , موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: