نميدونم چي بگم!
نوشته شده توسط : reza
چــه شیــرین است

طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید :

کجــایــی>> ...؟
قابل توجه همه :
ادکلن با عطر خوب به نام lovely جدید ساخت اسرائیل که جدیدا از مرز عراق وارد ایران شده حاوی مواد کشنده است که با استنشاق آن پس از 4-5 روز تاثیر گذاشته و درمانی ندارد .

*لطفا به اشتراک بذارین*
اصلا زن باس ترسو باشه ...

تا تقی به توقی خورد بدوه بیاد بغل آقاش !!
المپیک رمضان تموم شد؛

توی کدوم یکی از رشته های زیر مدال گرفتید؟ رتبتون چندم شده؟

1 ـ اخلاص عمل

2 ـ غیبت نکردن

3 ـ دروغ نگفتن

4 ـ بصیرت دینی

5 ـ نماز اول وقت

6 ـ آمادگی برای امر ظهور

7 ـ انجام واجبات

8 ـ ترک محرمات
.
.

عید فطر بر مدال آورها مبارک باد
.
.
اشکهای علی دایی ستودنی است.

پیرمرد آذری زبان به سمت علی دایی رفت تا دستش رو ببوسد ولی علی دایی مانع این کار شد و پیرمرد و در آغوش گرفت .
پیرمرد خطاب به علی دایی ای کاش دام هایم الان زنده بودن تا زیرپات قربانی می کردم، تو را دیدم حادثه تلخ زلزله از یادم رفت
علی دایی اولین نفری بود که بعداز وقوع زلزله خودش رو به محل حادثه رساند...

به افتخار این مرد بزرگ لایــک کنید √

عجب دوره زمونه ای شده خدایــــــــــــی

به یارو میگـــــــــــــــــــی روزه ام قیافش میشه این:O

میگه چجـــــــــوری 16 ...17 ساعت تحمل میكنی.خدا نگفته كه فلانیا درآوردن

میگی نماز میخونم میگن آخه خدا به 2 ركعت نماز من نیـــــــــــاز داره؟

والا نگــــــــــــــــــرانم نه نگران این آدما نگـــــــــــــــــــران ِ ....

بیخیال نگم سنگینترم.

یادِ قدیما واقعـــــــــــــــــــا بخیر ....


كلاس دوم ابتدایی یادمه خوندم دروغ گو دشمن خداست.خدایا بمیرم برات چقد دشمن داری.:(
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی،

به رختخواب بری ؛

هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی ...

هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد ،

دوست ‌دخترت نیست

و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی

نه به پیدا کردن یک مكان خالی...

اونوقت میتونی

روی همراهی و همدلی من به عنوان جنس مخالفت حساب کنی...
.
خدا نمازت رو قبول کنه مرد ،
خیلی ها هستن یه بدن سالم دارن ولی دریغ از یک تشکر ساده از پروردگارشون

گفت : سردمه گفتم : پنجره بزرگه، اما شوفاژِ زیرش کوچیکه
گفت : سردمه گفتم : شومینه رو زیاد کردم اما کفاف نمیده
گفت : سردمه گفتم : جوراباتو بپوش، آدم از پا سرما می*خوره
گفت : سردمه گفتم : می*خوای دستگاه بخور روشن کنم بشینی جلوش؟
گفت : سردمه گفتم : پتو بیارم برات؟
گفت : سردمه
گفتم : چه کار کنم؟ دیگه عقلم قد نمیده...
گفت : وقتی من سردمه لازم نیست فکر کنی....
فقط محكم بغلم کن....!
امسال هر کاری کردیم مردان آهنین به دل آدم نمشینه
جای خالی آهنی ترین مرد ایران رو کسی نمیتونه پر کنه .
موافقی لایک کن.
روحش شاد
 

داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: عکس ، مطلب و ... , گالری عکس , ,
:: برچسب‌ها: مردان اهنين , سرد , انسان , خدايا , عاشقي , تلخ , شيرين , ادكلن , سكوت ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: