قدرت عشق ...
نوشته شده توسط : reza

قدرت عشق ...







 

تمام سعیمو کردم تا به کسی دل نبندم


 

 

تا عاشق نشم ...


 

 

تا کسی نتونه دلمو تصاحب کنه


 

 

تا کسی نتونه خدای دلم بشه

 

 

تا کسی نباشه که شبا بخاطرش اشک بریزم


 

 

تا کسی نباشه که هرجا که میرم جلو چشمام باشه

 

 

تمام سعیمو کردم تا روز آشنایی نباشه و روز جدایی هرگز وجود

 

 


 

نداشته باشه


 

 

ولی تو آمدی


 

 

عاشقت شدم

 


 

دلم را بردی

 


 

خدای دلم شدی

 

 

و حالا شبا به خاطرت اشک می ریزم



هر جا می رم فقط تو رو می بینم

 



 

روز آشنایی بود ........... اما جدایی .......



و حالا شدی تنها بهونه شکستنم



داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: عکس ، مطلب و ... , شـــــــــــــعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: