خوراکی هایی برای رفع درد عضله
نوشته شده توسط : reza

خوراکی هایی برای رفع درد عضله +عکس

معمولا بعد از انجام کارهای سخت و بلند کردن اجسام سنگین برخی از عضلات بدن ما درد میگیرد و گاهی اوقات بسیار زجر آور هستند.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، برای رفع هر دردی یک راه حل وجود دارد و می توان آن را به راحتی از بین برد. شما می توانید به صورت طبیعی و بدون اینکه نیاز باشد تا از قرص های شیمیایی استفاده کنید درد عضلاتتان را از بین برید. در ادامه به این راه های طبیعی اشاره می کنیم.

گیلاس:

یکی از میوه هایی که می توانید برای رفع دردهای عضله هایتان استفاده کنید گیلاس است. تحقیقات جدید نشان می دهد این میوه که سرشار از آنتی اکسیدان ها است می تواند دردهای عضلانی شما را به سرعت بهبود ببخشد و همچنین آن ها را بازسازی می کند. بهتر است تا از این میوه به صورت نوشیدنی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.



مواد دارای امگا3:

یکی از اسیدهای چرب که برای بدن بسیار مهم و حیاتی است همین اوگا3 است. بهتر است تا روزانه از این اسید استفاده کنید چرا که باعث بهبود بخشیدن به مغز و همچنین کاهش دردهای عضلات می شود. می توانید این اسید چرب و حیاتی را در موادی مانند ماهی پیدا کنید و یا از قرص های مخصوص استفاده کنید.



لیمو:

لیمو یکی دیگر از موادی است که برای بدن درد بسیار عالی است. شما می توانید از لیمو در هر محلی استفاده کنید برای مثال از آن در چای یا غذا می توانید استفاده کنید اما برگ لیمو یکی از بهترین موادی است که بیشتر از خود لیمو کمک می کند می توانید از آن نیز در غذا استفاده کنید.



سویا:

سویا نیز که به عنوان جایگزینی برای گوشت قرمز شناخته می شود می تواند یک گزینه خوب برای رفع دردهای عضلانی باشد. این ماده مملو از آنتی اکسیدان ها است و مهمترین آن ها ژنستئین است  که خود بر علیع دردهای ناحیه کمر می رود و آن ها را از بین می برد.


داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: عکس ، مطلب و ... , ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: