طرح توسعه شهری شمال غرب کمبریج
نوشته شده توسط : reza
طرح توسعه شهری شمال غرب کمبریج
اوایل سال 2015 میلادی دانشگاه کمبریج از یک طرح جدید توسعه شهری در منطقه شمال غربی خبر داد تا به این منظور بتواند یک چارچوب جدیدی را برای یک منطقه محوری با تلفیقی از جامعه دانشگاهی و فضای شهری ارائه دهد.
طرح توسعه شهری شمال غرب کمبریج
 این برنامه توسعه از سوی Aecom برنامه‌ریزی شده که به نوعی آرمان دستیابی به یک فضای شهری متعادل، دائمی و پایدار است. طرح توسعه شمال غربی کمبریج شامل یک هزار و 500 خانه برای کارگران کلیدی، 2 هزار خوابگاه برای دانشجویان کارشناسی ارشد، یک هزار و 500 خانه برای فروش، 100 هزار مترمربع فضا برای امکانات پژوهشی مرکز محلی احداث دبستان، مرکز انجمن، مرکز پزشکی، سوپرمارکت، فروشگاه و هتل خواهد بود.


این ماه نقطه عطف این طرح توسعه شهری خواهد بود، چرا که مقامات ارشد محلی کمبریج در نظر دارند یک برنامه یکپارچه سازی جامع و کامل برای آن طراحی کنند که از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

ساختمانی یک طبقه برای استقرار انجمن اجرایی این طرح از سوی گروه معماری MUMA طراحی شده که این ساختمان در قلب جامعه پرجنب و جوش و نزدیک میدان بازار آتی آن و همچنین در مجاورت دبستان و مهدکودک این شهر خواهد بود.


این شهر جدید کاملا با قوانین محلی سکونت و تجارت در شهرهای بزرگ همانندی می کند و می‌تواند در توسعه شهری کمبریج نقش بی بدیلی را ایفا کند.

همچنین در این طرح توسعه فضای سبز شهری، حفظ محیط زیست، گسترش احداث خانه های سبز، ایجاد فضاهای ایمن برای رفت و آمد شهروندان و توسعه زیربناهای حمل و نقل شهری همگی لحاظ و در نظر گرفته شده است.












داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: طرح توسعه شهری , شمال غرب , کمبریج , شهرسازی , توسعه شهری , طرح شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: