برج مورب آمریکایی رو به سوی افق حرکت می‌کند
نوشته شده توسط : reza

aerial corporex 03

برج مورب آمریکایی رو به سوی افق حرکت می‌کند

برج مورب Ascent که در ایالت Corington ایالات متحده امریکا واقع شده، از ۲۰ طبقه مسکونی تشکیل شده که دارای ۷۰ واحد در فضایی به مساحت ۳۱۰ هزار فوت موج است.

 

برج مورب Ascent که در ایالت Corington ایالات متحده امریکا واقع شده، از ۲۰ طبقه مسکونی تشکیل شده که دارای ۷۰ واحد در فضایی به مساحت ۳۱۰ هزار فوت موج است. همچنین رأس و نوک قله ۳۰۰ فوت بوده که می‌تواند با طراحی مورب خود از سایر ساختمان‌های اطرافش متمایز شود.استخر، فضاهای سبز متنوع، رستوران و مجتمع کوچک تفریحی از جمله بخش‌های برجسته وابسته به این برج مورب بوده که توجه افراد بی‌شماری را از منطقه Covington امریکا به سوی خود جلب کرده است.پل Roebling منطقه مذکور به عنوان اصلی ترین پل ارتباطی این برج با سار بخش های ایالت Covington بوده که به قابلیت‌های برجسته این پروژه افزوده است.

اندازه واحدهای این برج مورب بین ۹۵۰ تا ۷ هزار فوت مربع هستند که با تجهیزات و امکانات منحصر به فردی در اختیار ساکنان قرار گرفته‌اند. حرکت انتهایی نمای خارجی برج Ascent که توسط معمار Daniel Libeskind طراحی شده، به‌گونه‌ای است که حرکتی رو به سوی افق داشته و نسبت به سایر برج‌های اطراف خود نمایش خاصی را دنبال کرده است. بدنه خارجی برج مذکور نیز با خطوط شکسته و به هم پیوسته طراحی شده که با رنگ تیره روشن خود و ترکیب موزون توانسته جذابیت اختصاصی به برج انتقال دهد.رأس برج Ascent که به صورت مورب طراحی شده، حرکتی به سوی خورشید تابان ایالت Covington دارد که نمادی از تنفس و عمری دوباره را به بازدیدکنندگان القاء خواهد کرد.

منبع : معماری نیوز


داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: برج مورب آمریکایی رو به سوی افق حرکت می‌کند ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: