عکس های عاشقانه
نوشته شده توسط : reza
 

داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: عکس ، مطلب و ... , گالری عکس , شـــــــــــــعر , ,
:: برچسب‌ها: عاشقانه , دل نوشته , عاشقی , تنهایی , عکس , شیرین , تلخ , دوستت دارم , زندگی , بغض , لب , دونفره , لاو , love ,
:: بازدید از این مطلب : 2041
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
like در تاریخ : 1394/11/6/2 - - گفته است :
likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

/weblog/file/img/m.jpg
maryam در تاریخ : 1394/11/6/2 - - گفته است :
تا عمر دارم این دل شکسته رو تحمل میکنم و با خودم همه جا می برم تا شاید یه بند زن پیدا بشه بتونه مثل قبل درستش کنه تا شاید دوباره عاشق بشه

/weblog/file/img/m.jpg
raoof در تاریخ : 1394/11/6/2 - - گفته است :
فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست

/weblog/file/img/m.jpg
yeganeh در تاریخ : 1394/11/6/2 - - گفته است :
ای که دور از من و در قلب منی با خبر باش که دنیای منی.شادی ات شادی من.غصه ات غصه من.قلبه من خانه تو.خانه ات قبله من

/weblog/file/img/m.jpg
ahora در تاریخ : 1394/11/6/2 - - گفته است :
با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .

/weblog/file/img/m.jpg
love در تاریخ : 1394/11/6/2 - - گفته است :
ای که دور از من و در قلب منی با خبر باش که دنیای منی.شادی ات شادی من.غصه ات غصه من.قلبه من خانه تو.خانه ات قبله من


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: