دانلود Key to Steel 2007 رایگان
نوشته شده توسط : reza

نرم افزار کلید فولاد شامل 600،000 رکورد خواص مواد فولاد می باشد و بیش از 30 مشخصات فولاد کشورها و استانداردهای مختلف را در خود جای داده است.

خواص شیمیایی، مکانیکی، کاربرد، استانداردها و مشخصات انواع فولادها، خواص فولاد در دماهای بالا، اطلاعات fatique و عملیات حرارتی بخشی از اطلاعاتی است که در نرم افزار کلید فولاد به آن دسترسی دارید.

همچنین جداول مرجع فولادهای مشابه در این نرم افزار یکی از پر استفاده ترین بخشها برای مهندسان و کارشناسان مواد و متالورژی می باشد.

از ویژگیهای شاخص ورژن 2007 این نرم افزار رسم نمودار عملیات حرارتی فولاد مورد نظر شما می باشد.

کلید فولاد 2007

 

کاربرد نرم افزار کلید فولاد برای بازرسان:

یکی از کاربردهای متداول نرم افزار کلید فولاد، استفاده از آن بعنوان مرجع مشخصات انواع فولاد (کشورها و استانداردهای مختلف) می باشد. پس از بازرسی چشمی (ظاهری) از فولاد (اشکال مختلف آن) بایستی گواهینامه مواد و یا نتایج آزمونهای مکانیکی و شیمیایی آنرا با استاندارد مربوطه مطابقت داد. پیدا کردن استاندارد فولاد معمولا برای بازرسان بسیار وقت گیر است بطوری که نیاز به یک نرم افزاری که تمامی اطلاعات مربوط به فولادها را داشته باشد کاملا ضروری به نظر می رسد.

نرم افزار کامل بوده و قابلیت جستجوی ترکیب شیمیایی و تبدیل استاندارهای فولادهای آلمانی به سایر کشورها و بالعکس رو داره. این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از رشته های فنی از جمله مکانیک، عمران، مواد و متالورژی، صنایع، هوا و فضا، کشتی سازی، نفت و سایر رشته ها میباشد.

 همچنین در این نرم افزار مقاله های مفیدی راجع به طبقه بندی انواع فولادها گنجانده شده است که مطالعه آن برای بازرسانی که دانش متالورژی شان در حد قابل قبولی نمی باشد مفید خواهد بود.

تصویر نرم افزار کلید فولاد

 

لینک دانلود کلید فولاد ۲۰۰۷ با حجم تقریبی ۲۵۱ مگابایت از سرور depositfiles:

لینک اول        لینک دوم        لینک سوم        لینک چهارم        لینک پنجم        لینک ششم

نکات:
1- این نرم افزار توسط دوست عزیز روسی به نام ivanov5559 ریلیز شده است و سریال نامبر قرار گرفته همراه نرم افزار بر روی ویندوز 7 از نوع 64 بیت تست و تایید می گردد.
2- این نرم افزار در سایت های مشابه فارسی به قیمت گزاف حدود 30 هزار تومان فروخته می شود.
3- لینک های 4shared و depositfiles روی لب تاپ بنده دارای قابلیت resume می باشد اما بر روی کامپیوترهای دیگران خیر! حالا نمی دانم کدام نرم افزار را نصب کردم که این طور شده! دوستانی که اطلاع دارن لطفا بنده را مطلع فرمایند.
3- از آنجا که امکان لیچ از سروری deposite وجود نداشت در اولین فرصت لینک های دانلود روی سرور با لینک مستقیم آپلود خواهد گردید یا از دوستان لیچر خواهشمندم بنده را یاری فرمایند.

بعدتر نوشت:
از دوستان وبلاگ نویس، حامیان بنده، دوستان و آشنایان و هرکس که بنده را قابل دانست و به بنده رای داد کمال تشکر را دارم.
نتایج آراء ماخوذه بنده در شورای شهر تهران در این لینک قرار گرفته است. بنده با 1247 رای به کار خود پایان دادم.

در پایان از امید عزیزم از وبلاگ آوای گمشده که زحمت طراحی بنر تبلیغاتی بنده را بدون هیچ چشم داشت مالی انجام دادند، تشکر ویژه دارم.


داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: