کاربرد سیستم‌های جذب انرژی در چشم‌انداز ساختمان Noain
نوشته شده توسط : reza

0001p8- 11

کاربرد سیستم‌های جذب انرژی در چشم‌انداز ساختمان Noain

این سیستم‌های تولید انرژی‌های تجدیدپذیر قابلیت جذب بیش از ۶۰ درصد انرژی پاک همچون باد، خورشید و آب باران را دارد.گروهی از برجسته‌ترین معماران اسپانیا با نام Zon-e که در طول چند سال اخیر برترین پروژه‌های معماری خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند، این بار موفق به احداث سیستم‌های جذب انرژی‌های پاک و طبیعی در چشم‌انداز ساختمان افقی Noain منطقه ناوارا اسپانیا شده است.

 

این سیستم‌های تولید انرژی‌های تجدیدپذیر قابلیت جذب بیش از ۶۰ درصد انرژی پاک همچون باد، خورشید و آب باران را دارد که به سرعت برای مصرف انرژی داخلی ساختمان انتقال خواهد داد. این ساختمان اداری به صورت افقی طراحی شده که دارای قالب‌های مکعبت مستطیلی با پنل‌های خورشیدی و اسکلت چهارخانه‌ای با بدنه توربین‌های بادی نیز است. 

پوسته دولایه‌ای در چشم‌انداز ساختمان Noain به چشم می‌خورد که لایه‌ای از آن ستون‌های باریک مشبکی با سیستم جذب انرژی باد و لایه‌ای از پنل‌های خورشیدی به منظور جذب سلول‌های خورشیدی خواهد بود.

همچنین شیشه‌های بدنه خارجی این ساختمان از ساختار پلی‌کربنات برخوردار هستند که در کوتاهترین زمان ممکن، بیشترین حجم انرژی گرمایی پاک را جذب خواهند کرد. جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه‌ای با استفاده از پنل‌های گیاهی در اطراف بدنه این ساختمان از دیگر مزیت‌های برتر آن محسوب می‌شود.

منبع : معماری نیوز


داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: