نوشته شده توسط : reza

 

علائم شیطان پرستی به چه معنا هستند :

 

گذشته از اعتقادات شیطان پرستی، این گروه دارای سمبل ها و نشانه هایی است حتما همه ما با آنها برخورد داشته ایم بد نیست تا معنی برخی از این علائم را بدانیم...

 

در طی 25 سال گذشته به دنبال روی آوردن مردم به سوی‌ معنویات و به منظورجلوگیری ازگرایش مردم به سوی ادیان الهی 2500 فرقه جدید ساخته شده است كه با یك حساب سرانگشتی یعنی تقریبا هفته ای 2 فرقه !
یكی از این فرقه ها كه خود دارای اشكال مختلفی است شیطان پرستی میباشد كه نزدیكی بسیار زیادی با جادوگری
witchcraft دارد كه جوانان بسیاری را به دنبال خود كشانده است و بیشتر از همه خود را در غالب گروههای موسیقی به جوامع معرفی كرده است . گذشته از اعتقادات شیطان پرستی، این گروه دارای سمبل ها و نشانه هایی است حتما همه ما با آنها برخورد داشته ایم بد نیست تا معنی برخی از این علائم را بدانیم:

 

Inverted Pentagram (پنج ضلعی وارونه): نشانه ستاره صبح، نامی که به شیطان تعلق دارد. این علامت در مراسم های مخفیانه ( کابالا ) و جادوگری برای احضار ارواح شیطانی استفاده میشود. این علامت را شیطان پرستان با دو ضلع در بالا و ملحدان با یک ضلع در بالا استفاده میکنند. در هر حال این علامت نشانه شیطان است و مهم نیست که یک نوک ضلع آن بالا باشد یا هر دوی آنها و یا دور آن دایره ای کشیده شده باشد یا خیر در هر حال این علامت شیطان است.

 

 

 

Swastika or Sun Wheel (صلیب شکسته یا چرخ خورشید): یک علامت مذهبی باستانی است که سالها قبل از قدرت گرفتن هیتلر به کار میرفت. این علامت در کتیبه های بودایی و مقبره های سلتی و یونانی استفاده میشده. در آیین پرستش خورشی ، این علامت به نظر می‌رسد نشانه مسیر حرکت خورشید در آسمان باشد.

 

 

Baphomet دیو بافومت: علامت شیطان پرستی. خدای شیطانی و سمبل شیطان. ممکن است این علامت به شکل جواهرات دیده شود.

 

 

Anarchy (هرج و مرج): این علامت به معنای از بین بردن تمام قوانین میباشد. به عبارت دیگر " هرچه تخریب کننده است تو انجام بده " یعنی همان قانون شیطان پرستی . این علامت توسط پانک ها هوی متالها و راک ها به کار میرود.

لباس و پوشش شیطان پرستان ایرانی؟

بر اساس گزارش های نیمه رسمی نزدیک 70 فرقه شیطان پرستی در کشور فعال هستند که به صورن برنامه ریزی شده و هدفمند در حال جذب نیرو هستند
در همین حال آشنایی با ظاهر این افراد در داخل کشور و مفهوم پوشش و علائم آنها می تواند در شناسایی و برخورد با آنها موثر باشد.
ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از جوانان از روی ناآگاهی از این پوشش وعلائم استفاده می کنند که بیان این گونه مطالب ضمن اینکه می تواند برای آنها روشنگر باشد، نباید باعث سوء ظن نادرست به جوانان شود.
انگشتر‌های خاص تیغ دار، دستبندهای عجیب، گردنبندهای اسکلتی با موهای بلند یا سر طاس، نشانه‌های ویژه گروههای همسو با شیطان پرستی است که حضور افرادی با چنین ظاهری هر چند انگشت شمار اما هشدار دهنده است.
از دیگر نشانه های این افراد مدل موهای عجیب و غریب شان است اکثرا ابروهایشان را می تراشند یا به سمت بالا طراحی می کنند، رنگ آرایششان اغلب مشکی، بنفش و قرمز تند است، پوست بدنشان را با اشکالی مانند جمجمه، صورتک‌های شیطانی و سمبل‌ها خالکوبی می‌کنند، لباس‌هایشان از جنس جیر و چرم و اکثرا به رنگ مشکی و قرمز می‌باشد، چکمه‌های چرمی ساق بلند که اغلب با فلز تزئین شده است می‌پوشند

 

: خداوند نیز در آیه 102 سوره بقره درباره بنی اسراییل میفرماید

وَاتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْكِ سُلَیْمَانَ وَمَا كَفَرَ  سُلَیْمَانُ  وَلَـكِنَّ  الشَّیْاطِینَ كَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ....... و پیروی كردند از سخنانی كه شیاطین در قلمرو سلیمان می خواندند وهرگز سلیمان به خدا  كافر  نگشت  ولیكن  شیاطین  كافر شدند و سحر به مردم می آموختند
كتاب تفسیر نمونه درباره آیه 102 سوره بقره مینویسد :

 

از احـادیـث چـنـیـن بـرمـى آید كه درزمان سلیمان پیامبر، گروهى  دركشور  او به عمل سحرو جـادوگـرى پرداختند, سلیمان دستورداد تمام نوشته ها و اوراق آنهارا جمع آورى كرده، درمحل مخصوصى نگهدارى كنند. پـس از وفات سلیمان، گروهى آنها را بیرون آورده و شروع به اشاعه  و تعلیم  سحر كردند؛ بعضى از این  موقعیت استفاده كرده وگفتند: سلیمان اصلاً پیامبر نبود،گروهى ازبنى اسرائیل هم از آنها تبعیت كردند و  سخت  به  جادوگرى  دل  بستند، تا آنجا كه دست از تورات نیز برداشتند .
هنگـامیكه پیامبراسلام(ص) ظهوركرد وضمن آیات قرآن اعلام نمودسلیمان از پیامبران خدا بوده است،  بعضى  از احبار  و علماى  یهودگفتند:  از  محمد تعجب نمیكنید كه میگوید سلیمان پیامبر است؟
این گفتار یهود، علاوه بر اینكه تهمت و افتراى بزرگى  نسبت  به  این پیامبرالهى محسوب میشد، لازمه اش تكفیر سلیمان(ع) بود .
بهرحال این آیه فصل دیگرى از زشتكاری هاى  یهود را معرفى میكندكه پیامبر بزرگ خدا، سلیمان را به سحر و جادوگرى متهم ساختند،میگوید:«آنها  ازآنچه شیاطین در عصر سلیمان  بر مردم میخواندند، پیروى  كردند : واتبعوا ما تتلوا الشیاطین  على  ملك سلیـمان ». سپس  قرآن بدنبال این سخن اضافه مى كند: « سلیمان هرگز كافرنشد: و ماكفر سلیـمان». او هـرگـز بـه سحر توسل نجست و از جادوگرى براى پیشبرد اهداف خود استفاده نكرد، « ولى شیاطین كافر شدند و  به مردم  تعلیم سحر دادند:  ولكن  الشیاطین  كفروا  یعلمون   الناس  السحر

     *
علاقه افراطی به علوم طبیعی. تعداد زیادی از برندگان جوایز نوبل و دانشمندان علوم طبیعی، ماسون بوده اند. مانند: الکساندر فلمینگ کاشف پنی سیلین، و ادوارد جنر کاشف  واکسن  آبله. در  این  میان  بنظر میرسد که علاقه و توجه  افراطی ماسونها  به  علم، برای پر کردن خلاء ناشی از کنار گذاشتن معنویت انجام میگیرد. البته لازم بذکر است که در دین اسلام هم تأکید زیادی  بر فراگیری  علم و دانش شده  است،  اما  ازمسلمانان خواسته شده  تا بصورت معتدل (نه افراط، نه تفریط) به علم بپردازند و از آن بعنوان ابزاری برای رسیدن به خدا استفاده  نمایند. بنابراین در اسلام، علم هدف نیست بلکه یک وسیله است، اما  در  فراماسونری  علم خود یک هدف است .
    *
اعتقاد به قدرت برتر در ماسون صاحب درجه 33. گروه های ماسونی 33 مرتبه و 33 درجه دارند. شخصی که به درجه 33 میرسد، قدرت  زیادی  داشته و ماسون اعظم نامیده میشود. این شخص بالاترین مقام لژ را در اختیار دارد.
    *
اعتقاد به ساخت معبد سلیمان بعنوان  پایتخت  عقیدتی  در بیت المقدس (Jerusalem) قبل از ظهور ضد مسیح (Antichrist) یا فرعون جدید (New Pharaoh) که منجی شیطانی ماسونهاست
    *
اعتقاد به ظهور ضد مسیح (Artichrist  = دجال) یا فرعون جدید (New Pharaoh) در ابتدای(دهه اول) قرن21 و شروع  حکومت جهانی شیطانی توسط  او. (البته  ممکنست که  Antichrist موردنظر  خود ماسونها،لزوماً شخص خاصی نباشد؛بلکه ممکنست.)  Antichrist مورد نظرماسونها، خود تشکیلات فراماسونری باشد

درهرحال جا دارد که در این قسمت به این نکته اشاره کنیم  که  گروه هایی  مانند فراماسونر ها و شیطان پرستان، از شیطان پرستی به عنوان یک نماد برای مبارزه  با ادیان استفاده می کنند . اعضای این گروه ها در واقع هیچ اعتقاد  قلبی  به  مسایل فرازمینی مانند خدا، فرشتگان،


داغ کن - کلوب دات کام کسب درآمد با جستجو در گوگل
کسب درآمد با جستجو در گوگل کسب و کار سالم و اصولی در اینترنت

:: موضوعات مرتبط: عکس ، مطلب و ... , ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: